Veselīgie graudu cepumi (bez miltiem, sviesta un cukura!)

Apēst paku ar cepumiem un pēc tam nejusties vainīgai - vai tas neizklausās pēc laba sapņa?

Izrādās - tas ir iespējams!

Man dienas laikā ļoti patīk našķoties, tāpēc es vienmēr cenšos izvēlēties tādus gardumus, kuru sastāvdaļas man ir skaidras & nekaitēs manam ķermenim. Tā kā veikalos pieejamajiem auzu pārslu cepumiem (diemžēl) ir pievienots ārkārtīgi (un nevajadzīgi) daudz cukura, jau kādu laiku atpakaļ pati ķēros pie savu cepumiņu gatavošanas.

Un ticiet man - tā bija pati labākā doma, ko es varēju realizēt! 

Kopš esmu iepazinusies & pielāgojusi savām vēlmēm šo graudu cepumu recepti, man vairs nav nepieciešams ciemoties pie cepumu plauktiem veikalā! Tāpēc tagad ar šo recepti padalīšos ar jums!

Pats labākais - tas viss ir tik vienkārši, ka arī jūs varat to pielāgot pašas savām vēlmēm un izpausties pēc sirds patikas! Garantēju, ka šai receptei iespēju ir simtiem un katru reizi cepumi spēs jūs pārsteigt! :)

Bet tagad - pie sastāvdaļām!

Lai izceptu aptuveni 20 cepumus, jums būs nepieciešami:

2 gatavi banāni
1 glāze graudu pārslu (var izmantot ātrās auzu, taču šoreiz es pievienoju 5 graudu pārslas)
1/6 glāzes piena
piedevas: lūk, šeit sākas pats jaukākais! Pievienot var VISU - žāvētus augļus, ogas, dažādus riekstus, šokolādi, kokosa skaidiņas... Šoreiz es pievienoju dzērveņu sukādes, žāvētas plūmes un pavisam nedaudz tumšās šokolādes

Sāciet ar to, ka ieslēdziet cepeškrāsni, lai tā uzsilst līdz 175 grādiem. Tad sablenderējiet banānus viendabīgā masā. Ja jums nav pieejams blenderis - tas nekas! Banānus var droši arī saspaidīt ar dakšiņu. Ja nepieciešams, sasmalciniet savas izvēlētās piedevas. Kā attēlā var redzēt, es tā izdarīju ar plūmēm un šokolādi.
Tad lielā bļodā sajauciet sablenderētos/saspaidītos banānus, graudu pārslas, pienu un piedevas, lai beigās izveidojas masa, kas spēj turēties kopā.
Uz pannā izklāta cepamā papīra no cepumu masas veidojiet nelielas bumbiņas un nedaudz saplaciniet tās, lai cepumi izceptos vienmērīgi. Lieciet iekšā cepeškrāsnī un cepiet aptuveni 15 - 20 minūtes.
Kad cepumi gatavi, kārtojiet tos uz šķīvja un ļaujiet pilnībā atdzist, lai tie kļūtu cietāki. Protams, tos var baudīt arī siltus, kamēr tie ir mīksti. :)

Ja pagatavosiet šo recepti - nebaidieties & droši dodiet man ziņu, kādas piedevas izvēlējāties un kā garšoja! Kopā mēs varam augt, pilnveidoties un atrast jaunas garšu nianses! 

Lai labi garšo! Gaidīšu atsauksmes! :)

No comments:

Post a Comment