Ja dzīve tevi visu laiku klupina, tad ir skaidrs, ka tu kaut ko līdz galam nepārzini

Meitenes, pirms ceļat pasaules lielāko drāmu - vienmēr pārbaudiet informāciju vismaz 2x

Es šo jauno 'zelta likumu' iemācījos pārsteidzoši ātri. 

Lai vai kā arī gribētos atzīt, ka mums taču, protams, vienmēr ir taisnība, reizēm velns nav tik melns, kā viņu mālējam!



Izrādās, ka es pēdējo laiciņu dzīvoju pēc "man likās, ka ir tā, tāpēc tā arī noteikti ir" likuma. Es līdz galam nebiju izpētījusi visu, ko man jau pašā sākumā vajadzēja izdarīt, pieņemot sev vēlamo faktu par to patiesāko un droši (ar paceltu galvu, protams) devos ar to pasaulē, kura loģiski zināja, ka man ir pilnīga & galīga nepatiesība.

Un tā nu es varonīgi cīnījos & turējos, nesaprazdama, kāpēc nekas šajā pasaulē nenotiek tā, kā man liekas, ka tam ir jānotiek, jo 'nu bet ir taču tā, kā man liekas, ka ir!'. Spītējos, dusmojos, bēdājos, bet nekādi nepadevos! Bet vai man kaut reizi ienāca prātā, ka vajadzētu vēlreiz pāiet pāri visam tam, ko es patiesībā zinu?

Ne gluži.

Brīdī, kad sev pateicu 'viss, man pietiek šito, vairs nav spēka', no zila gaisa man klēpī iekrita visa tā informācija, ko man jau sen (drīzāk - pašā sākumā) vajadzēja zināt. Un tagad viss šķiet tik loģiski & pašsaprotami!

Tātad - ja kaut ko vēlies, tad visu iespējamo par & ap tēmu apskati caur lupiņu!
Tas tā, lai lieka drāma dzīvē nebojā nervus, jo mums, meitenēm, jādzīvo harmonijā. :)


No comments:

Post a Comment